Te elégedett vagy az e-mail marketingeddel?

e-mail marketing

Nyilván nem. Hiszen éppen ettől tud fejlődni, növekedni egy-egy vállalkozás. Hogy a vezetője soha nem nyugszik, mindig keresi azt, amivel jobbá, többé teheti, amivel javíthatja a szolgáltatását, amivel hatékonyabban és több emberhez tud eljutni.

Így aztán teljesen magától értetődő jelenség az is, hogy az e-mail marketingedet is folyamatosan turbózni szeretnéd. Mai írásunkban egy nagyszerű tippet hozunk, amelyet kevesen mernek használni, és még kevesebben tudnak jól használni. Légy te a kivétel, tarts velünk!

Merj képeket használni!

Úgy tűnik, két véglet van: egyes cégek akkor is használnak képeket, ha kell, ha nem, míg a másik berzenkedik még a gondolatától is. Ha úgy érzed, nem vagy biztos abban, hogyan illeszthető a képhasználat az e-mail marketingedbe, akkor a Klikkmarketing eseti konzultációját érdemes igényelni.

Ekkor ugyanis meg tudod nézni a hírlevelezés szakembereivel, hogy mennyire illeszkedhet a cég profiljához, kommunikációs stílusához, illetve termékeihez, szolgáltatásaihoz a képhasználat.

Ahhoz ugyanis, hogy valóban értéket képviseljen a kép az e-mailedben, kongruensnek kell lennie a teljes céges profiloddal! De nézzük csak, hogy is lehet ez!

Ám ne feledkezz meg az általános szabályokról sem!

Ha már a képhasználat mellett döntesz, ne feledkezz meg a következőkről!

  • Csak jogtiszta stock fotót használj, de még jobb, ha profi fotóssal a saját termékeidről, munkatársaidról készült képeket illesztesz be, hiszen ezek tovább növelik a vásárlók bizalmát.
  • Ne feledkezz meg a képaláírásról sem, ez utóbbi a vakokat biztosan segíti, ám ha valamiért nem töltenek be a képek, a látó olvasóknak is segítséget nyújt. Ha ez még nem lenne elég, SEO szempontból sem hátrányos, hiszen segíted vele a keresőmotorok munkáját.
  • Sőt, még a szövegben is jelenjen meg, hogy mit ábrázolnak a képek, így írd meg a levelet úgy, hogy kép nélkül is legyen értelmes mondanivalója!
  • A szöveg és a kép aránya 80-20-tól egészen 60-40%-ig változhat függően attól, hogy mi a hírleveled célja.
  • A képek felbontása és formátuma során érdemes azt is figyelembe venni, hogy nemcsak kis méretű eszközökön fogják olvasni a levelet a vásárlók, illetve a PNG kiterjesztéssel jársz majd a legjobban.

Láthatod hát, bőven van mozgástered, a képek sokszor valóban többet mondanak ezer szónál, de csak akkor, ha valóban van mondanivalójuk!

Legyen a képtől több a hírleveled!

Végezetül fontosnak tartjuk megjegyezni, hogy csak azért, hogy legyen kép is az e-mailedben, ne használd! Az öncélú képhasználat ugyanis többet árt, mint használ. Éppen ezért nagyon lényeges, hogy mielőtt képet illesztenél a hírleveledbe, gondold végig annak funkcióját, illetve hogy mit fog hozzáadni a levél tartalmához.

Ha erre egyértelmű választ tudsz adni, akkor mindenképpen használj képet, természetesen a Klikkmarketing csapatának fenti iránymutatásai alapján!

Kép forrása: Pixabay.com

Hirdetés (X)