Nyilván nem. Hiszen éppen ettől tud fejlődni, növekedni egy-egy vállalkozás. Hogy a vezetője soha nem nyugszik, mindig keresi azt, amivel jobbá, többé teheti, amivel javíthatja a szolgáltatását, amivel hatékonyabban és több emberhez tud eljutni.
Így aztán teljesen magától értetődő jelenség az is, hogy az e-mail marketingedet is folyamatosan turbózni szeretnéd. Mai írásunkban egy nagyszerű tippet hozunk, amelyet kevesen mernek használni, és még kevesebben tudnak jól használni. Légy te a kivétel, tarts velünk!
Merj képeket használni!
Úgy tűnik, két véglet van: egyes cégek akkor is használnak képeket, ha kell, ha nem, míg a másik berzenkedik még a gondolatától is. Ha úgy érzed, nem vagy biztos abban, hogyan illeszthető a képhasználat az e-mail marketingedbe, akkor a Klikkmarketing eseti konzultációját érdemes igényelni.
Ekkor ugyanis meg tudod nézni a hírlevelezés szakembereivel, hogy mennyire illeszkedhet a cég profiljához, kommunikációs stílusához, illetve termékeihez, szolgáltatásaihoz a képhasználat.
Ahhoz ugyanis, hogy valóban értéket képviseljen a kép az e-mailedben, kongruensnek kell lennie a teljes céges profiloddal! De nézzük csak, hogy is lehet ez!
Ám ne feledkezz meg az általános szabályokról sem!
Ha már a képhasználat mellett döntesz, ne feledkezz meg a következőkről!
- Csak jogtiszta stock fotót használj, de még jobb, ha profi fotóssal a saját termékeidről, munkatársaidról készült képeket illesztesz be, hiszen ezek tovább növelik a vásárlók bizalmát.
- Ne feledkezz meg a képaláírásról sem, ez utóbbi a vakokat biztosan segíti, ám ha valamiért nem töltenek be a képek, a látó olvasóknak is segítséget nyújt. Ha ez még nem lenne elég, SEO szempontból sem hátrányos, hiszen segíted vele a keresőmotorok munkáját.
- Sőt, még a szövegben is jelenjen meg, hogy mit ábrázolnak a képek, így írd meg a levelet úgy, hogy kép nélkül is legyen értelmes mondanivalója!
- A szöveg és a kép aránya 80-20-tól egészen 60-40%-ig változhat függően attól, hogy mi a hírleveled célja.
- A képek felbontása és formátuma során érdemes azt is figyelembe venni, hogy nemcsak kis méretű eszközökön fogják olvasni a levelet a vásárlók, illetve a PNG kiterjesztéssel jársz majd a legjobban.
Láthatod hát, bőven van mozgástered, a képek sokszor valóban többet mondanak ezer szónál, de csak akkor, ha valóban van mondanivalójuk!
Legyen a képtől több a hírleveled!
Végezetül fontosnak tartjuk megjegyezni, hogy csak azért, hogy legyen kép is az e-mailedben, ne használd! Az öncélú képhasználat ugyanis többet árt, mint használ. Éppen ezért nagyon lényeges, hogy mielőtt képet illesztenél a hírleveledbe, gondold végig annak funkcióját, illetve hogy mit fog hozzáadni a levél tartalmához.
Ha erre egyértelmű választ tudsz adni, akkor mindenképpen használj képet, természetesen a Klikkmarketing csapatának fenti iránymutatásai alapján!
Kép forrása: Pixabay.com
Hirdetés (X)